maalaas

Alla inlägg under december 2011

Av Mala - 7 december 2011 18:26

Hej!


Nu mår jag lite si sådär:(

Förkyld men det är lite bättre (peppar peppar ta i trä) Och så är jag trött, men först ska jag duscha innan det blir tv:en å sängen.


Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det toppen;)


Det är väl allt annat än trist och vakna upp till ett vinter landskap utanför fönstret? <3

Av Mala - 7 december 2011 17:42

Hej


Nu är jag hemma efter att ha varit en dag hos Linnea :D


Imorgon gäller det, min livs stora dag haha nej skoja bara, men imorgon är det den såkallade "Nobelfesten" på vår skola: O

Ska bli kul ;)


Dagens jag är inget specigellt bara en vit Basic topp och En stickad tröja med vanliga Basic tights:)

Sköna kläder ska det va.


Nu ska jag fixa lite på min "Hedder". Kram


Av Mala - 7 december 2011 11:01

Hej! Idag vaknade jag upp till ett "vinterlandskap". så mysigt! Nu är jag i skolan och sen ber det av mot dansen ;)Dagens får ni sedan i ett video inlägg <3hoppas ni får en fin dag å så syns vi sen kram <3

Av Mala - 6 december 2011 18:34

 


Detta är vad jag ska ha på mej på NobelMiddagen ;)


Skor: H&M

Ros:Lindex

Klänning: Gina Tricot

Bolero: Lindex


Nu ska jag göra en ny hedder kram <3

Av Mala - 6 december 2011 12:41

Hej!

 

Nu tänkte jag att ni ska få en bild på mina favvosar till kläder ;)

 

  

 

Min favorit "såkallad One pice "

Så otroligt mysiga och behagliga;)

 

Den är köpt på Lindex för 349:- ;)

 

Nu har jag presic ätit lite pannkakor:)

Nu ska jag fixa lite här hemma kram <3

Av Mala - 6 december 2011 10:56

Hej, det vart lite fel på inlägget här nedan :(

Men låten jag menade var såklart: Moa Lignell med Carry you home :)
SUper låt ;)


Kommer upp en sjukdagens outfit sen ;) '


Kram <3

Av Mala - 6 december 2011 10:42

Hej!

 

Idag gick jag hem från skolan för jag är så himmlans förkyld:O

Nu ligger jag å kollar på film med min kisse;) Mysigt värre<3

 

Är helt förälskad i denna låt och så MOA förståss ;)

 

Nej nu ska jag fortsätta med att bara slöa ;) kram <3

Av Mala - 6 december 2011 10:38

Hej!


Det är jag som är Mala. Jag är en spralligtjej som älskar allt mellan himmel och jord:)

Mitt liv är helt perfekt, jag pluggar, tränar och har det helt underbart.


Jag skapade min blogg dels för att få skriva av mig allt möjligt, men även för att nära och kära ska kunna ta del av mitt liv:)


Jag bor i en stad i mellansvergie med min mamma, pappa, storebror, lillasyrra och mina djur Hunden Gizmo och Katten Tjorven :) <3


Hoppas att ni väljer att följa mig på min resa genom livet <3 Kram !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!

Jag är Mala som leder denna blogg.
Du kommer att få veta mer om mig allt med att bloggen uppdataras:)

Ha det bra kram !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards